Kunnen we iets voor je doen?

Om je snel op weg te helpen, hebben we de vragen die we vaker krijgen hieronder alvast beantwoord. Wel zo handig!

Waar gaat je vraag over?

Veel gegeven antwoorden

  • Hoe doe ik een aanvraag?

    Bij de auto van je keus staat een aanvraagformulier. Heb je nog geen keus kunnen maken? Via “bereken je maandtermijn” kun je via het aanvraagformulier een aanvraag doen voor een bepaald bedrag en looptijd en natuurlijk telefonisch op 030 - 760 5000.

  • Kan ik een financiering krijgen met een negatieve BKR codering?

    Wanneer je een lopende negatieve BKR codering hebt op een lopende lening, is het helaas niet mogelijk om een nieuwe financiering aan te gaan. Heb je een negatieve codering gehad in het verleden met een herstelcode daarop, dan kunnen we de aanvraag in ieder geval in behandeling voor je nemen.

  • Welke informatie hebben jullie van mij nodig?

    Voor het doen van een leaseaanvraag hebben wij de volgende informatie nodig:

    1. Jouw ondernemingsgegevens (zoals KVK-nummer).
    2. De gegevens van het te leasen product.

    Het is dus niet vereist om jaarcijfers toe te sturen, echter kan er door de bank wel om worden gevraagd. Dit kan te maken hebben met de activiteiten, investering of klantscores.

  • Kan ik bij jullie boetevrij vervroegd aflossen?

    Bij ons kun je jouw financiering boetevrij, vervroegd aflossen. Neem in dit geval contact op met onze binnendienst 030 – 7605000, zodat wij voor je het juiste inlossaldo kunnen opvragen.

  • Wat is financial lease?

    Met financial lease kies je voor een zakelijke financiering waarbij je verzekerd bent van vaste maandbedragen. Je kan de aanschafwaarde van het object exclusief btw volledig financieren. De btw betaal je als zakelijke klant altijd aan. Je bent direct economisch eigenaar en betaalt de wegenbelasting en verzekering zelf. Voordeel: Je hoeft de auto niet in één keer te betalen, maar in maandtermijnen, waardoor je ruimte overhoudt voor andere belangrijke investeringen. 

  • Wat is operational lease?

    Met operational lease kies je voor zekerheid en gemak. Je betaalt één vast bedrag per maand voor rente en aflossing, reparatie, onderhoud en banden, verzekeringen, houderschapsbelasting en eventueel vervangend vervoer en een brandstofpas. Aan het einde van de looptijd kun je ervoor kiezen om je auto in te leveren en een nieuwe te leasen. Of je kiest voor het overnemen van de auto tegen een vooraf afgesproken koopoptie.

  • Wanneer kan ik mijn auto ophalen?

    Na ontvangst van je getekende contract duurt de verwerking bij de bank zo'n 2 tot 3 werkdagen en wordt het voorstel uitbetaald. Vervolgens kun je contact opnemen met het autobedrijf voor de levering.

  • Hoe kan ik een klacht indienen?

    Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze manier van handelen. We horen graag wat er precies is misgegaan en hoe we je kunnen helpen. Je kunt je klacht per e-mail of per post bij ons melden. Lees hier hoe je dat het best kunt doen.  

    Als je niet tevreden bent met de behandeling van je klacht, kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID).

De weg even kwijt? We staan voor je klaar.

  • Bel ons op 030 - 76 05 000

    Voor razendsnelle hulp kun je ons bereiken op 030 - 76 05 000.

    Maandag - donderdag: 08.00 - 17.30 uur
    Vrijdag: 08.00 - 17.00 uur
    Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur 

    030 - 76 05 000
  • Stuur ons een e-mail

    Neem je liever per e-mail contact met ons op? Stuur dan je mail naar online@dtc-lease.nl

  • Vul het contactformulier in

    Wil je dat wij contact met jou opnemen? Vul dan het contactformulier in.