Kunnen we iets voor je doen?
Om je snel op weg te helpen, hebben we de vragen die we vaker krijgen hieronder alvast beantwoord. Wel zo handig!
Waar gaat je vraag over?
Veel gegeven antwoorden
- Hoe doe ik een aanvraag?
Bij de auto van je keuze staat een button 'Bereken je maandprijs'. Hier klik je op. Vervolgens geef je aan of je een zakelijke of particuliere aanvraag doet, je leenbedrag en je looptijd. Daarna kun je vrijblijvend een offerte aanvragen. Natuurlijk zijn we ook telefonisch bereikbaar voor al je vragen via 030 - 760 5000.
- Kan ik een financiering krijgen met een negatieve BKR codering?
Wanneer je een lopende negatieve BKR codering hebt op een lopende lening, is het helaas niet mogelijk om een nieuwe financiering aan te gaan. Heb je een negatieve codering gehad in het verleden met een herstelcode daarop, dan kunnen we de aanvraag in ieder geval voor je in behandeling nemen.
- Welke informatie hebben jullie van mij nodig?
Voor het doen van een leaseaanvraag hebben wij de volgende informatie nodig:
1. Jouw ondernemingsgegevens (zoals KVK-nummer).
2. De gegevens van het te leasen product.Het is dus niet vereist om jaarcijfers toe te sturen, maar er kan door de bank wel om worden gevraagd. Dit kan te maken hebben met de activiteiten, investering of klantscores.
- Kan ik bij jullie boetevrij vervroegd aflossen?
Bij ons kun je jouw financiering boetevrij, vervroegd aflossen. Neem in dit geval contact met ons op 030 – 760 5000, zodat wij voor je het juiste inlossaldo kunnen opvragen.
- Wat is financial lease?
Financial lease is een zakelijke leasevorm waarmee je voertuigen, machines, apparaten en andere bedrijfsmiddelen (ook wel equipment lease genoemd) kunt aanschaffen. Als ondernemer ben je direct economisch eigenaar van je bedrijfsmiddel, wat meerdere voordelen biedt.
- Wat is operational lease?
Operational lease is een populaire zakelijke leasevorm waarbij je voertuigen, machines en apparaten leaset voor een vast maandbedrag. Dit bedrag dekt verzekering, wegenbelasting, onderhoud en reparaties; je hoeft alleen zelf te tanken of op te laden. Het is vergelijkbaar met het langdurig huren van een bedrijfsmiddel.
- Wanneer kan ik mijn auto ophalen?
Na ontvangst van je getekende contract duurt de verwerking bij de bank zo'n 2 tot 3 werkdagen en wordt het voorstel uitbetaald. Vervolgens kun je contact opnemen met het autobedrijf voor de levering.
- Hoe kan ik een klacht indienen?
We willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden we erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Vul het formulier in om je klacht of feedback door te geven. Na ontvangst nemen we binnen 3 werkdagen contact met je op.
De weg even kwijt? We staan voor je klaar.
- Bel ons op 030 - 76 05 000
Voor razendsnelle hulp kun je ons bereiken op 030 - 76 05 000.
Maandag - donderdag: 09.00 - 17.30 uur
Vrijdag: 09.00 - 17.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uurLet op: Op zaterdag zijn wij voor administratieve diensten rondom contracten en betalingen niet beschikbaar omdat de banken en verzekeraars gesloten zijn.
030 - 76 05 000 - Stuur ons een e-mail
Neem je liever per e-mail contact met ons op? Stuur dan je mail naar online@dtc-lease.nl
- Vul het contactformulier in
Wil je dat wij contact met jou opnemen? Vul dan het contactformulier in.
- Hoe kan ik een klacht indienen?
We willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden we erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Vul het formulier in om je klacht of feedback door te geven. Na ontvangst nemen we binnen 3 werkdagen contact met je op.