Klachten
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze manier van handelen. We horen graag wat er precies is misgegaan. Zo kunnen we je gericht op weg helpen en voorkomen we dit soort situaties in de toekomst.
Hoe meld ik mijn klacht bij DTC Lease?
Je kunt je klacht per online formulier, e-mail of per post bij ons melden.
Online formulier
Vul het online formulier in om je klacht te melden. Na ontvangst nemen we binnen 3 werkdagen contact met je op.
Heb je een klacht? Stuur dan een e-mail naar klachten@dealertotaalconcept.nl en geef een duidelijke omschrijving van je klacht. We zullen je een ontvangstbevestiging sturen waarin we bevestigen dat je klacht hebben geregistreerd o.v.v. je naam en postcode. Je klacht wordt grondig intern onderzocht en binnen maximaal twee weken ontvang je een inhoudelijke reactie. Ons doel is om een passende oplossing te vinden en ervoor te zorgen dat je tevreden bent.
Post
Stuur een brief met een duidelijke omschrijving van je klacht naar:
Dealer Totaal Concept t.a.v. Klachtencoördinator
Floridalaan 2, 3404 WV, IJsselstein
Vervolgens ontvang je een ontvangstbevestiging met de naam van je klachtbehandelaar en het telefoonnummer waarop je ons kunt bereiken. Indien nodig, zal de klachtbehandelaar telefonisch contact met je opnemen voor aanvullende informatie. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je een beslissing over je klacht.
Ik heb een klacht over DTC Lease
Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID). Stuur een e-mail naar consumenten@kifid.nl of bel naar 070 - 33 38 999.
Postadres
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Bezoekadres
Kantoren Stichthage
Koningin Julianaplein 10
2595 AA Den Haag